Myminik ben 18 haftada hisetmeye basladım oda sağda bir sıslık oluyordu ovalayınca gecıyordu konusuyordm acıyordu cunku dıyorm dayadı kendını buraya snrm 😁 sonra sonra ufak ufak vurmaya basladı ıcımde balık yuzuyor gbı tuhaf oluyordum. Şimdi 20 hafta olduk bgun yıne tekmeledı dısarıdan goryorm artık 🤲🏻 😊 zayıfım bırde sanrm oyuzden erken hısettm ben doktor avantajın demıstı ama 15 haftada hısetmek mumkun dgl cnm belkı rahmın sıs oldgu ıcın toplanmıs gbı hısedeblrsn