Naren1 yefeninannesi Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin sanırım bizde doğunca karar vercez anca😅
yefeninannesi Naren1 Amin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah Kararsızlık kötü ama şükür karar verdik sürekli kafamı öeşgül ediyordu karar verdik rahatladım 🙈
yefeninannesi KubraSS- siz şanslısınız demek ki bu kararsızlık denizine düşmemişsiniz Benim eşim benden kararsız 🤣🤣
Melodixxx yefeninannesi 28+3 olduk kızımız olck ama daha ortada isim falan yok😂 eşime isim beğendiremyrm bu gidişle isimsiz doğack kızım🙈
Ysmogretmen yefeninannesi benim ilk çocuğum ve erkek ilk olarak Metehan düşündük sonra en büyük olacağı için Atahan ’da kararlaştırdık ikincisi Metehan olacak inşallah allah izin verirse