Kızlar 18 haftalık hamileyim bebeğin bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi doktor bu arada benim kusmalarım devam ediyo susuz kaldığım için olabileceğine de söyledi doktor 2li testim ve 3lü testim temiz çıktı böyle bişey yaşayıp bebeğinde sorun yaşayan oldu mu?