Yakupemelbatuhan Beklentine bağlı canım, ben kalkmak istemiyorum yatakla bitişik olsun dersen anne yanı alabilirsin ben sepet beşik tercih ettim görüntü olarak çok beğeniyorum içeriye taşıması kolay gündüzleri salona taşırım. Ablamda da kullandık çok memnunduk. Ama biz oda da yaptık ayrıca oda yapmayacaksan kullanım süresi uzun değil 1 yaşa kadar en fazla yatar sonrasında odasına geçireceğim inşallah..