Sndz95 22+4 haftalik hamileyim iki gundur cok kotu belim agriyo, agrisi kasiklarima vuruyo cok kotuyum.. Uzanamiyorum uyuyamiyorum cok kotuyum
ecembugra53 Sndz95 geçmiş olsun canım babada bazen vuruyor alışıcaz canım bebek büyüdükçe artıyor canım Allah kolaylık versin canım benim hepimize
Cerenn06 Sndz95 Canım dayanılmayacak şekilde ağrıması pek normal değil benimde belim çok ağrır ama kasıklarım bu zamana kadar hiç ağrımadı mutlaka doktora gidin derim üşütmüş olabilirsiniz
Sndz95 ecembugra53 dayanilmicak sekilde agriyo ya simdiden boyleyse biz nasil dogum yapicaz dusunmek istemiyorum 🤲🏻🤲🏻
ecembugra53 Sndz95 Allah kolaylığını veriyor canım İnan herkes Doğum yapıyor annelerimiz de Doğum yaptı Rabbim biliyor annelik cok özel cok güzel bişey 😊🤲🏻🧿
Sndz95 ecembugra53 allahim bize güc kuvvet versin, 44 kiloyla hamile kaldim zayifim karnim buyudukce belimi agritiyo bi an once bitsin yavrumu kucagima aliyim istiyorum 🤲🏻🥰 insallah aminnn