Sema3535 Herşey normal olarak ilerliyor ama bebiş gelmek istemiyor sezaryen istemiyorum normal doğum için kendiliğinden gelmesi için ne yapabilirim
ecembugra53 Sema3535 hurma ye canım 😊 merdiven in çık yeeleri eğil sil canıö 😊 ve inşikak süresi var o cok iyi onu oku canım elini karnına tut
sanem68 Sema3535 bazen gelmek istemiyorlar benim iki oğlumda gelmedi biri 42 de biri 41+2 de kendi isteğimle suni sancı ile doğum yaptım 😂🤷🏻♀️ Şimdi kızım olacak o bari kendi gelsin diye dua ediyorum hayırlısı inşallah