Merhaba, ekim ayında kürtaj oldum ve 4 aydır da ovülasyonla deniyorum yumurtlama-çatlama her ay düzenli ve zamanında oluyor ama nasip olmadı. Bu ay yumurtlamadan birkaç gün sonra lekelenmelerim ve enfeksiyon belirtilerim oldu aile hekimine kaç kez gittim ama tahlil yapmadı. Adetimse düzenlidir ama bu ay 5 gün gecikme oldu her gün olacak gibi oldu ama zor sökülüyor bugün olabildim. Soğan kürü yapsam mı herkes yapabiliyor mu mesela incir kürü prolaktin değerini düşürüyor tahlil yaptırmadan yapılmamalı diyorlar benim hormonlarda vs sorun yok ama soğan kürünün bu tarz bi etkisi var mı?