Tazeanne-96 Kızlar merhaba özellikle sabahları el ayak yanması ve beraberinde kaşıntı yaşayan var mı beraberinde bu aralar hafifledi ama gebelik şekeri başlangıcı olabilir dediler .
Ozdmrkbraa Tazeanne-96 oda olabiliyor ödem de oluyormuş bende ilk haftalardan beri sürekli var bu durum ve ödemim yok tuzu azalt dediler bol su iç dediler canım şu an 13+6 dayım ve son zamana kadar böyle giderse çok zor işim 😒
bebeklerim__ Tazeanne-96 bende 31.haftamdayim ellerim de az ama ayaklarım da fazla oluyor gebelik şekerim normal çıkmıştı
Tazeanne-96 Ozdmrkbraa bende 20. Haftayım ama şekerle ilgisi olduğunu düşünüyorum şekeri dengelediğimde azaldı biraz sanki meyvelerden sonra özellikle yoğurt şekeri dengeliyor bide sabahları biber yiyorum çiğ olarak Buda iyi geliyor tavsiye ederim a