Kızlar selam doktor iş yerine vermek üzere durum bildirir raporu verdi günlük 7,bucuk saat calısması uygundur diye bu raporla çalışma saatlerim düzelir mi tam anlayamadım çünkü günlük zaten 7,bucuk saat calısıyorum ben sadece vardiyalı calısma sistemi var en geç 10da cıkıyorum?