Ya yazmayı unuttum bi de alttan muayenede nokta gibi bişey gördüm kesenin sağ kısmında fakat doktorum gözden mi kaçırdı bilmiyorum. Söyledim de duymadı mı onu da bilmiyorum. O an kafam allak bullak oldu. O minik noktacık her açıdan gözükmüyodu tek bi açıdan gördüm sadece acaba geç mi gelişiyo 😣