Bebeği yavaş kilo alan varmı 34.haftadayım 10 günde gram bile almamış nerdeyse hiçbir sağlık sorunu yok, kordon akısı suyu herşeyi çok güzel. Hareketleri çok fazla zaten. Hiçbir sorun yok ama yavaş kilo alıyor herşeyi yiyorum ama olmuyor. Bu durumu yaşamış olan varmı