Kızlar bu gece sabaha karşı buz gibi bir terleme ve titremeyle uyandım. Baktım ısınamıyorum. Hemen üstüme başka birseyler örttüm bu defa da terliyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı? Yada gebelikte üşüttüğünüzü anladığınızda nasıl doğal yollarla kendi tedavinizi yaptınız? Ne yiyip içtiniz? Çok huzursuzum adam akıllı uyuyamadım da hasta olmaktan korkuyorum 😢