meraba kızlar 28.haftamdaym annemde anannemde falan hep diyabet var insülin kullanıyorlar bende dikkat etmeme rağmen tartıda epey kilo aldıgım görünüyor 🥺 Doktorum diyabetten şüphelendi bugün şeker yükleme yaptırdım ve 50 gramlık yükleme sonucu yüksek çıktı yarın 100 gramlık 3 saat boyunca yani onu yaptırıcam muhtemelen tanı koyulacak 🤦🏻♀️ gebelik diyaabeti cıkan varmı aranızda kaçıncı haftada tanı kondu , 1 saatlik yükleme mi yapıldı paylaşırsanız cok sevinirim kafam allak bullak oldu hiç beklemiyordum