Seruhale bn 2.ci dozu yaptırdm dün hiç bir şekilde acıma yanma felan olmadı gayet iyiyim hemşiremiz ağır bbşy jaldırma kolunla dedi aunen öyle yaptm ve dün hiç omzunun üstüne yatmadm diğer kolumdanda hepatit aşısı olmuştum iki kolumda aşılı ama tetanoz acımıyor