HaticeKocayol Kızlar 5 haftalık hamileyim karnımda sabahtan beri bi ağrı var sizde de oldu mu hiç neden Oluyo bilen var mı
Deletedmom47 HaticeKocayol Normal. Adet sancisi gibi oluyordu bende o siralar. 😊 Bugun yarin hasta olurum diye beklerken bi baktim hamileyim 😄
Babiessss Kendinizi yormamaya, ayakta uzun süre kalmamaya dikkat edin ve bence her ihtimale karşı doktorunuza danışın. Hamileliğin ilk zamanları en çok dikkat gerektiren zamanlar malum.
Kubraa333 Size tavsiyem cnm fazla ayakta durmaman kendini yormaman bu haftalar çok riskli ben düşük yaptım ilkimde şimd çok şükür 37 haftalıgım çok dikkat ettiğim halde riskli geçti
MistarShiki Bende 8+0 haftalık hamileyim canım aynı aci bende de vardı ama kendimi fazla yormuştum temizlik filan derken karnıma sancılar saplanıyordu şimdi dinlendikten sonra geçti cok yorma kendini 🙂