Nurhi Merhaba kızlar 🤗 Gögüslerimde hassasiyet ve kasıklarımda ağrılar var adetimede 8 gün var. Süt beyazı gibi akıntıda oluyor acaba erken gebelik belirtisi olabilir mi ? 😊
Zeynepekr Nurhi Regl belirtilerim her zaman çok yoğun olurdu zaten. Ben göğüs ucumun koyulaşmasından anlamıştım 🌺
SnFk Nurhi regl belirtileriyle gebelik belirtileri çok fazla benziyor birbirine. Benim kasık ağrım çok fazla olmuştu günümde epey geçmişti. Öyle test yaptım.
Selinanne Regl belirtileri ile o kadar aynı ki gebelik erken belirtileri 😊 sadece bir tık daha fazla göğüs hassasiyetim olmuştu.onun dışında her ser regl olacakmisim gibiydi. Bir kaç gun daha sabretmeniz gerekecek 😊😊
Nurhi Selinanne 2. Hamilelik olacak eğer gebelik varsa ama sanki ilk defa hamilelik geçirecekmiş gibi heyecanlıyım. 3 yaşında oğlum var onda göğüs damarlarım çok belli olmuştu
Yildizzb04 Ben en son 24 Mayıs’ta adet oldum ve döngüm 33 günde bir hala adet olmadım inşallah hamileyimdir dua edin lütfen
Yildizzb04 SnFk abla ben en son 24 Mayıs’ta adet oldum ve döngüm 33 günde bir o günden bu yana adet olmadım inşallah hamileyimdir dua edin lütfen