Bende kullandım progestan ,genelde 200 mg yazıyorlar,ayni şekilde ilk ay kahverengi lekeler oluyordu,lekeler hemen geçti,ama sen doktordan sorman lazım,kaç mg dozu önmeli çünkü,ve bana aşırı bulantı yaptı,azdan alıyordum,sonra fitil olarak kullandım,bulantılar geçti