Havvacnts Canum çok üzüldüm ama endişe etme, Allahın izni ile birşey olmaz aslında ben kadın doğum hemşiresiyim bu şekilde vakalar çok geliyor kahverengi akıntı dusuk tehditi ama inan çoğu bebek bunu atlatıyor sende bebeğine inan pozitif ol kötü düşünme herşey yoluna girer üzülme. Pozitif ol hep, ben ilk dega bu kadar halsizlikle karısasıyorum normalmi bilemedim, ama sen güçlü ol inşallah düzeleri herşey