8 yildir cocugum olmuyordu bu yuzden psikolojim bozuldu ve 3 yildir araliklarla ilac kullaniyordum ve nisan ayinda hamile kalinca ilaci kesti doktorum simdi 16 haftalik olduk ama yalniz kalmaya korkuyorum evde ardada carpintim oluyor benim gibi panik atakli hamileler siz bu durumu nasil geciriyorsunuz