Kızlar merhaba 35+3 üm suyum sızıntı şeklinde geliyor 28. Haftadan beri fakat bebeğimn suyu gayet iyi kesede delik olabileceğinden dolayı antibiyotk kullanıyorum doktorum dünki muayenmde bebeğin sağlığı gayt iyi gelişimi ve kilosuda önden gidiyor 38. Haftya kadar normal doğum gerçekleşmesini bekleyelim olmazsa sezeryanla alalım 40 haftayı bekletip antibiyotk kullnımını devam ettrmeye gerek yok dedi 38. Hafta erkenmi sizce yalancı kasılmalarım var gün içerisnde 10 kez felan oluyor sizce 2-3 haftya doğumum normal olarak başlarmı normal olsun istiyorum