iremgun BusrAbus35 çok fazla stres yapıyorsunuz biraz daha akışına bırakmalısınız. Benim de olmadı bu ay ama bu kadar üzülürsem, stres yaparsam bir dahaki ay da olmaz
demiriz Bu kadar takmayın tüp bebek yaparsınız Allah’ın dediği olur yalnız biraz daha rahatlamalısınız çok zor oluyo biliyorum ama ben bu ay olmadı diyip tüm planlarımı bi sonra ki aylara yaptığım anda oldu ne olduysa o yüzden akışına bırakmalı