Pcosluhatun Bursa’da oturuyorum. Kızlar eşgın aşerdim uçkun, ışgın da deniyor. 1 haftadır Bursa’nın altını üstüne getirdik ama yok yok yok. Ne olur bir el atın Ne olursunuz resmen onunla yatıp onunla kalkıyorum. Gören duyan Burda var diyen ölücem yoksa 😢
mervec Pcosluhatun canım araştırdım ben ne olduğunu öğrendim bizim buralarda yok ama internetten sipariş vermeyi denedin mi ben baktim sipariş vermek için bir çok site var içine sinenden sipariş ver istersen
Mnkse Pcosluhatun Pazarların bir köşesini köylülere ayırıyorlar kendi mahsüllerini satıyor oralara baktır eşine yada aktarlara da bakabilirsin
mervec Pcosluhatun ciddiyim karsta yaşıyorum bir sene erzurumda yaşadım sayılır orda gördüğüm ot senin dediğin ot mu yoksa annen baban erzurumluymus?
8278 Erzıncanda cıkardı hemde bu aylarda. Tam mevsımı pazarlarda fılan denk gelır ınsallah. Keske bılsem de yerını soylesem belkı bırısı gormustur hadı ıns
Yavrucugum Pcosluhatun ben vanda yaşıyorum burda tam mevsimi isterseniz adres verin yoluyalim ama gelene kadar kurumasin mi?
NaimeYilmaz Bizim bugun pazarda vardı 5-6 tane falan azdı baya keske o an haberm olsaydıda alır gonderırdm kargoyla 😞🌸
Yavrucugum Pcosluhatun nasil ulasabilirim size benim sosyal hesabim yok numaramida buraya yazmak ne kadar guvenli olabailir ben yardimci olmak isterim hamileligim 6 ayindan beri bende bir yaz meyvesini.aseriyorum ama bulamadik asermenin né oldugunu cok iyi anlıyorum marmelatini icecek halini tukettim ama aklimdan çıkmıyor malesef