Deletedmom272 Ben gebeliğin 6. Haftasından itibaren kullanmaya başladım. Şuan 20 deyim. Güzel bir ürün. Öyle yapıl yapış gibi bir his vermiyor. İki haftadır gerilme hissediyorum o zamanlar sabah sürmüş olsam da yine sürüyorum beni rahatlatıyor. Kokusu da ferah. (Kokulara karşı bir hassasiyetim var) Memnunum. Daha bir kutu bitmedi çeyreği duruyor.