Kızlar 20 haftalık gebeyim dün kahverengimsi leke 2 3 damla gördüm çok korktum hastaneye gittim bana düşük riskin var deyip progestan düşük önleyici ilaç yazdı önemli bişey var mıdır ne olur bana fikir verin gebeliğin 5. Ayında düşük önleyici ilaç kullanan var mı çok korkuyorum 😭😭😭😭😭