Teşekkür ederim kızlar,önceki hamilelikte özele gittim,orda ilk erkek dediler,sonra 20 haftada ayrıntılı ultrasonda kız olduğu netleşti,ben açıkçası şok olmuştum,kıyafetleri bile alınmıştı,yani erkek kız farketmez ama insan 5 ay bir cinsiyet bilip sonra şok yaşıyor,dün de gittiğim hastane Etlik Zübeyde Devlet hastanesi,orda direk söyledi cinsiyeti erkek diye,inşallah doğru gormüştür…