zynb_ozkn 7+6 dayım diş dolgum kırıldığı için ağrıyor doktora gitsem değişirlermiş dolgumu yoksa doğumu mu bekle derler
Melek-kaim-15 Röntgen hariç her işlem yapılabiliyor canım tabi normal de olduğu gibi uyusturulamiyor biraz acı hissederek oluyor ama yapıyorlar dolgu kanal vs
zynb_ozkn Melek-kaim-15 benim dolgum kırıldı o ağrı yapıyor bir defa daha yapmıştım sadece bir sorey sıkıyolar ama emin olamadım
Melek-kaim-15 Hamile olmayan biri gibi işlem yapamıyorlar biraz daha aciyi baskıyı hissediyorsun ama her işlem yapılıyor ondan emin olabilirsin