Egesra Kızlar bugün 38. Haftaya girdim bebeğin hareketlerinde azalma var bu haftalarda normal mi bebeğin yeri daraldığı için azalma olur dediler çevremdekiler. yarın kontrolüm var doktora yine soracağım ama sizinde fikirlerinizi almak istedim
ozlmnhl Egesra canım günde eğer 10kere kıpırdıyorsa sorun yok dedi doktor tekmelerini saymayı dene 10 oluyorsa içini ferah tut🥰🙏🏻
Zuhraa Egesra yaa yine de cok azalmasi iyi degil bence 36+5 im gun icinde zayif gece yerinde durmuyor. Gun içind e beni de tedirgin ediyor
ecembugra53 Egesra tekme lerini say canım canım ama su da var bebek büyüdükçe yer daralırmış canım bunu da bil yani o da tetikliyor doktorun dedi sen hareketlerini say soluna yat dürt 😊
Egesra ozlmnhl ben hiç saymadım ama normalde yemek yedikten sonra çok hareketli olurdu azaldı artık hareketleri
Zeynepkuzu Bebeğin baş aşağı doğum kanalına yerleşmişse hareketleri azalma olabiliyor yinede takip et
Egesra Zeynepkuzu 34. Haftada baş aşağı dönmüştü 36. Haftada gittiğimde kanala girmemiş dedi doktor şimdi 38′im işte canım girmişte olabilir kanala çünkü kasıklarım çok ağrıyor 😣🤦♀️