Seval22 Arkadaşlar sonucu aldın ama doktor çok kalabalıktı gösteremedim benim anladığım risk düşük ama sizde bir bakarmısınız 🙏
Gulcan0187 Seval22 benimde sonuç buna benzerdi doktor tlfla aradı normal dedi sonuçlar. Ama sen yinede gerekirse hastaneyi ara doktorundan Bilgi al
MertinAnnesi_ Seval22 için rahat etsin canım 3 lu taramayı da yaptır mutlaka gerek yok diolar ama ben yaptırmıştım aklinda olsun Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ins😍