Zekzek aynen ben 27 Mart son adetımi gördüm telımde takvımde vardı hıc şaşmazdı günüm Şubat da ertesi gün içtim eşim Mart da da aynı hatayı yaptı ve o ay yumurtlama en düşük günüydü tekrar ılac alıp içmek istedim eczacım üst üste zararlı dedı olasılıkta dusuk dıye almadım çünkü iki oğlum var 5.5 3.5 o yüzden hiç düsünmüyorduk olan oldu tabi üstüne bir oğlum saha olcak kısmet..