04052016mh Esranurrr hımm benm nst de sancım çıkıyor 33 den beri o yüzden bakıldı alttan 🤦🏽♀️ Aynen benm de öyle şuan bile adet olacakmışım gibi geliyor gidiyor düzenli değil
Yusufcuk6 Arinn 36+4′üm bugün doktora gittim ve haftaya alırız dedi doğuma çok sevindim haftaya cuma 38 haftalık oluyorum