Esmaal Eebbrruu benimde düzenli sancım çıkmıştı 33.haftada. doktor ciğrr geliştirici iğne verdi onları yaptırdım.şimdide her gün adalat kullanıyorum çpk şükür perş günü nts de sancı çıkmadı.36.haftaya girdik inşallah zamanında gelir bebişlerimiz
Halimekprc Eebbrruu nasıl bi sancı bu . Bende 33. Haftadayım.bugün sabahtan beri kötüyüm uzanınca bir şeyim yok fakat ayağa kalkınca böbreklerime bi baskı oluyor oturamıyorum öle kasıklarımda bi baskı Yok karnımın etrafı böbrek tarafında bi sancı oluyor
Sonay Eebbrruu Benimde 35 haftada çıktı ama önemsiz dedi doktor yatış verdi mi ? Belki yalancı Doğum sancısıdır hani erken Doğum riskin yoksa tabi ?
Esmaal Eebbrruu adalat diye hap şeklinde bir ilaç. Tansiyon ilacı aslında ama erken doğumuda geciktiriyormuş.her gün bi tane kullanıyorum.doktorunuz eğer gerek görürse zaten iğneyi hemen veriyo
Esmaal Eebbrruu durduruyo sancıyı canım ben yararını gördüm çok şükür.15 gün daha dayanması lazım benim minnaklarımın.ikiz oldukları için 37 haftada almayı düşünüyo doktorum
Esmaal Eebbrruu faydası olur inşallah iyi düşün ki iyi olsun canım.ciğer geliştirrici iğne vermedi mi size
Eebbrruu Halimekprc benim belim kasgim bacaklarıma vurdu cnm.sancı olduğunu da nst te grince anldm sok geçirdim o an