Seray123 canım bende senin gibiydim ilk başta içemedim kustum filan sonra kendime dedim mecbur bebeğim için içeceğim düşün ufak ağrı kesici bile zor içen biriydim şimdi decaviti hiç bakmadan ağzımda bekletmeden bol su ile içiyorum alıştım da kendini içemiyorum diye şartlandırma ben öyle yapınca içemiyordum doğuma kadar içiliyor diye duydum 3 ayım kaldı devam ediyorum ben