BusrAbus35 Evde erken gebelik testinde tek çizgi çıktı dün kan verdim çarşmba sonuçu alıcam kanda degişiklik gösterir mi
vuslatim34 BusrAbus35 canım inşallah hamilesindir. Bende aşılama olacaktım bu ay son anda bir terslik oldu .Gonalf iğne ve çatlatma iğnesi oldum ama kimyasal geçirdim. Sizin sıkıntınız ne. Kaç senedir olmuyor
BusrAbus35 vuslatim34 inşallah vuslatim34 inşallah canım 4 yıl oldu 🙂 bu benim ikinci aşılamam ilkinde olmadı bundan umutluydum tahki evde test yapana kadar 😔 bu arada geçmiş olsun canım kimyasal gebelik mi geçirdin
vuslatim34 BusrAbus35 evet 2 senedir ilk defa değerim yükseldi 😏 nasip değilmiş inşallah bidaha ki ay olur.Bugünde evlilik yıldönümümüz olsaydı bize çok güzel hediye olacaktı 😒
BusrAbus35 vuslatim34 ah keşke dedigin gibi nasip değilmiş önümüzdeki ay inşallah güzel haber alırsın çok isteyip olmaması çok kötü 😔