Halushz Hiçbir şey🙄özel hastaneler zaten soygun,koparabildiklerine bakıyorlar.Gerçi benim doktorum paracı değil ama çikolata,çiçek gibi şeyler ziyan oluyor hastaneye dağıtılıyor genellikle.
İlla hediye vermek istiyorsanız bir sepet içine organik meyveler,kuru yemişler süslenerek konulabilir.Çiçek,çikolatadan daha makbul bence😊