Dün doktora kontrol için gittim. 5+6 haftalık hamileyim. Doktor keseyi karından göremediği için vajinal ultrason yaptı. Gebelik kesemin olduğundan küçük olduğunu ve kan pıhtılaşması olduğunu söyledi. Yani sonuç olarak bebeğimi kaybedebilirim. Lütfen yardım edin böyle olup da sağlıklı gebelik geçiren var mı.