Kızçeleer günaydın.. nasılsınız .. 7+5 haftalık hamileyim son üç gündür bulantılarım çok arttı ve hiç uyuyamıyorum 😔 hiç bir şekilde halim yok zor ni dönem benim için sanırım.. geçen hafta da düşük riski yaşadım progestan kullanıyorum o da dengemi alt üst etti 😶