Merhaba18 evet kanamalı hastalarda olabiliyormuş bunu biliyorum önceki gebeliğimde çıkmıştı ama benm suyum gelmişti kaybetmiştik.. o zaman banada korkma kanamalı hastalarda kan yuttuğu için bağırsakta parlaklık olabiliyor demişti zaten sonucunuz temiz çıkmış hiç düşünmeyin artık ☺️ Test yanılmaz önemli olan onun sonucu ,benm bebeğimin kalbinde delik var dediler inanın ona bile takılmıyorum inşallah kapanır çoğu bebeğin delik oluyormuş zaten