Eşim erkek olursa ben, kız olursa sen koy demişti. erkek olucak nasipse. en başından beri Göktürk diyo biz sıkıntı yaşamasından ötürü istemedik sonra karışmadım hevesi kalmasın diye. dün de aklım karıştı acaba sıkıntı yaşar mı yağız efe nasıl dedi birde o tarz güzel isimlerde önerebilirsiniz açığız kızlar
🤗