Kızlar karnımda sertleşme ve agrı başladı bununla birlikte afedersniz ishal oluyorum idrarımda enfeksyon cıktı ama ultrasona gitmedim bu hafta içi gidedeğim ve bebek daha dönmedi 36 haftalıgım 37 ye giricem karnımda bi yere sıkışıyor ama sürekli böyle olanlar varmı