G_A45 ben nidicard ilacını kullanıyorum önce 6 saat araylaydi yine sanci çıktı 4 saat ara ile kullanıyorim hastane de de yattım ben sancıları hiç hissetmedim ama yoğun çıkıyordu bebek de aşağıda şuan sadece tuvalete kalkıyorum hep yatıyorum karnımda ki kasılmalar ve bacak ağrıları için verdi magnezyumu