Yaptırın, yaptırmayın demem… Lakin ben yaptırmadım. Doktor, ikili test ile ilgili bilgi verdikten sonra bu bebeği her halukarda doğuracağım diyor musun diye bir soru sordu. Bunun yanıtı her kadına göre değişir, sonsuz saygım var. 🙏🏻 Evet dediğim için yaptırmadık. Bir de sonuçta çıkan değer beni her gün bunu düşünmeye ve araştırmaya itecekti. Bu da hamileliğimin kalitesiz geçmesine neden olacaktı… Bütün bunlar kendinizi nasıl tanımladığınızla alakalı açıkçası. Doktorunuz ve siz karar verin. İyii niyetle belki yönlendirmek isteyenler olabilir ama keşke yapmasalar. 🙏🏻 Sevgilerimle 🌿