nesibe16 herkes bir şey söylüyor ama sezeryandan daha iyi olduğu kesin ben perşembeye kadar bekleyeceğim eğer sancılarım gelmezse suni verelim dedi doktorum bu konuda çok kararsızdım ama sezeryan olup ömür boyu ağrı acı çekmektense 1 kere katlanmak daha iyi diye düşünüyorum