Mraba kizlar artik bende dogum hikayemi paylasabilirim sizinle 😊 son hafa cok agrilarim oluyordu cumartesi (27haziran )gunu sancilarim basladi belimden agri girdi kasikalrimda ara ara agrilarim oluyordu bu arada benim bebeyim tersti cumartesi cok duzensiz herzamnki agrilardandir diyip gitmedim hastaneye pazar oldu aksama kadar durdum artik dayanamiyorum sancilarimdan evi topladim dus aldim ciktik esimle yola hastaneye.geldik.alttan muayne etti ultrasyondan bakti acilman yok nts ye gondercem seni dedi ntsye bagladi sonra bebeyin kalp atislari bozuk seni acil aliyorum dedi beni aldi bir panik agliyorum korkuyorum bi doktor soru sorup duruyor biri ustunu.cikart diyo oburu muayne ediyo filan baya korktum gece 00.00 da alacaz seni sezaryana dedi tabi o saatte kadar nasil sanci cekiyorum anlatamam size saatim geldi ameliyathaneye goturduler bni ameliyata hazirliyorlar iste belimden iyne vurdular uyuşcak bacaklarin dedi korkulcak birsey yok sadece elle dokunmalari hissetceksiniz dediler bana tamam dedim az sakinlestim lakin ne sakinlesmesi ben uyusmadim dedim doktorlara inanmadilar baana karnima kesigi attiini hissettim nasil canim yandi anlatamam size o korkuyla kalkmaya calistim hemsireler sakin ol soyle boyle die beni sakinlestiriyolar ama benim canimdan can gidiyo bildiginiz kesigi hissettim sonra beni durduramayip kopmle uyutmuslar oglum 00.17de dunyaya.gelmis bnm ameliyatim ve uyanmam 02.00 i buldu yogun bakima aldilar oglumla bizi orda hemsireler yardim ediyordu emzirtip koyuyorlardi yerlerine sabah 9 gibi normal servise ciktik ne gelen var ne giden var zorla kendimi gectim ogluma bakiyorum dikis yerlerimde agri var oturup kalkarken alt tarafim ve dikislerim cok sizliyo size hastaneden yaziyorum dua edin de bize sabah doktorlar gondersin evimize bizi en azindan annem bakar bebeye de banada bende dinlenmis olurum azcik cok uzuzn.oldu kusuruma bakmayin hamile oldugumu ögrendim ögreneli cok bekledim buraya benim hikayemi yazmayi Rabbim onuda kabul etti ve oldu 37+4 le gelen oglum 😊😊❤