Merhaba uykusuz hamişler, 27. Haftadayım karantina süreçlerininde etkisiyle 10 kilo almışım. 3 4 gündür sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Az önce eşim lahmacun söyledi ve aç olmama ragmen salatalık yedim. En azından kilom biraz sabit kalsa.. kilo almayı biraz yavaşlatsam 15 kiloyla falan doğuma gitsem diyorum. Sizce yapabilir miyim? 😕