merhaba kızlar 14 haziran adet oldum biteli 10 gun oldu 4 gundur kasıklarım da ve belimde cok fazla agrı var kasıklarım batıyor gibi daha once hic boyle olmamıstım akıntım da var gebelik belirtisi icin erken mi acaba tahmini ne zaman belirtiler baslar cok erken oldugunu dusunuyorum aslında