1busraaaaaa Merhaba bayanlar 🙋 28 haftalık hamileyim. Kızımın ihtiyaçlarını yavaş yavaş tamamlamaya başladık. Bebek bezi konusunda fikirlerinizi rica edeceğim tecrübeli annelerden😊 ilk gebeliğim bebek bezi konusunda kararsız kaldım. Sizler hangisini tercih ediyorsunuz. Prima da bile pampers ve premium carre diye ayrı ayrı isimler var. Sizce hangisini almalıyım 🧐🧐🙄
Dilara8228 1busraaaaaa Ben 2 oğlumdada molfix kullandım ve cok memnundum birdaha bebeğim olsa yine kullanırım. Ama bebeğin vücuduna göre değişiyor bana molfix iyidir sana başka bir bez deneyerek öğreniyoruz 🌹
feamtrmea 1busraaaaaa molfix bizde pişik yapmıştı her bebeğin cildi farklıdır canım deneyerek görceksin sende huggıes, molfix , sleppy , evy baby , şoktaki bezden (adını unuttum) ve en son olarak da A101 bezi kullandım 1 yaşından sonra felan o çok iyiydi
Merveeetoprak 1busraaaaaa ilk oğlumda premium care kullandım 2,5 sene, çok memnundum. Bunda da ilk doğduğunda en azından mutlaka ondan alırım ama sonraki aylarda migrosun markası “Minies” i çok öneriyorlar mutlaka deneyeceğim.
drn5410 1busraaaaaa ben ilk sleepy aldım kuzum denemelik 42li Paket eğer memnun kalmazsam prima ya geçerim diye düşünüyorum bakalım
1busraaaaaa Dilara8228 teşekkür ederim 🤗 tabiki de her bebişin bünyesi farklı. Esneklik emicilik oranından hangisi daha iyiyse denemeye önce ondan başlamak istedim bende
1busraaaaaa feamtrmea maşallah baya bez test etmişsiniz 🤭🤭 tabiki bizde zamanla deneyip göreceğiz hangisinin iyi geldiğini ama ilk aşamada hangisini kullanmalıyım teste hangisinden başlamalıyım acaba diye sormuştum. O zaman markanın birini alıp ya tutarsa deyip deneyeceğim 😂
feamtrmea 1busraaaaaa kesinlikle öyle 😄 insan ilk kaliteli bez almak istiyo gidip huggıes almıştım ne gerek vardıysa boşa masraf😄 şimdi gider A101 deki soffıa bezden başlarım çiş göstergesi de var mis 😄 baby me diye bez var onuda övüyolar oda denenebilir
yigitalpinannesi40 P&G firmasını da çalışmıştım tüm günüm bebek bezleri ile geçiyordu ama ben molfix almayı düşünüyorum 😂😂
1busraaaaaa drn5410 Merveeetoprak bende premium care almaya karar verdim. Memnun kalmazsam değiştiririm ilk 6 ay en azından dan çok önemli diyorlar bez diyorlar
Merve_37 1busraaaaaa çocuk ilk doğduğunda da sonrada çok sık değiştiriyoruz zaten pişik olmasın diye bende ilk çocuğumda komili kullanmıştım hep 2 yaşına kadar sonradan şok un sattığı beze bebeLand a döndüm hem ekonomik hem kaliteli nasip olursa doğacak kızımda da onu kullanacağım. BebeLand
1busraaaaaa Merve_37 Rabbim sağlıcakla kullanmanızı nasip etsin inşallah 🙏 bu marka da aklımın bir ucunda bulunacak 😊
Silalaylom1 1busraaaaaa bende sleppy merhaba bebek setini aldim simdilik 40 li paket 1 numara 2 numara var icinde begenirsem devam edicem babam bebek bezi fabrikasinda calisiyor butun bezler ayni diyor kullanilan urunler sadece markaya para veriyoruz pisik yapan aslinda kullandigimiz islak mendiller ve havasiz birakmak arada bebegi alt acmanin ustune koyup poposuna hava aldiricam ve islak mendillerini yikayarak kullanicam yada poposunu yikayacam diyorum bakalim nasil olacak
1busraaaaaa Silalaylom1 doğru diyorsun canım ama şöyle birşey de var YouTube da da bez karşılaştırma videolarını izlediğimiz zaman kiminin emici özelliği daha fazla kimi daha ince ve en önemlisi kimi daha fazla şişiyor 😊
Annisko 1busraaaaaa canım ben premium care aldım göbek bağı oyuntulu 35+3 haftalık olduk sağlıkla gelsin kullanayim ıslak mendili de pampers pure aqua aldım.0 paraben 0 alkol 0 parfüm %99 su
1busraaaaaa Annisko sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz güle güle kullanın 🙏 teşekkür ederim fikirleriniz için
Mihrimah41 1busraaaaaa prima alarak yahudiye para kazandırmayın nolur ya. Molfix de sleepyde harika ve tamamen içeriği temiz. Ayrıca türk malı. Biraz hassasiyet lütfen. 2 2.5 sene ciddi paralar döküyoruz bezlere sonuçta neden yahudi kazansın ki
1busraaaaaa Mihrimah41 bu yorumunda sende haklısın canım bir video izledim Yahudilere ait olduğunu ve şikayet ettikleri bir diğer konuda şu ki bezi açtığında bile gelen parfüm kokusu🤔🤔