Lidyaa33 Canım kulaktan olcen öyle şıp diye ölçüyor ki, ben bile koltuk altına koyunca beklemekten sıkılıyorum. Bebek hayli hayli durmaz gibime geliyor. Gerçekten rahatlık. Al gitsin, iyi bir marka alırsanız yıllarca yıllarca kullanırsınız ailecek :)