Eliftmzkrkmz Simgeakkurt ben daha önce almıştım güzel daha kullanmadım ama kullanan arkadaşlarımda memnun
Ezgikurt Simgeakkurt ben aldim subat ayinda gelmisti biraz ufak normal bakim cantalarina gire hatta alinca ben pisman oldum ici ufagima gitti sonradan normal biylarindan aldim ici genislerden😊
Ruveyda_ Simgeakkurt ben aldım kemnunhm kullanıyorm sağlam çanta yatıya bı yere gıdılcekse 3 4 günlük yetmez ama günlük godıldıgınde yetıyor bana
yigitalpinannesi40 Cuma günü geliyormuş anakucağı da gelecekmiş ama her mağazaya birden fazla gelmez ise bulmamız zor olur çünkü mağaza açılmadan kapıda bekleyen oluyor 🙄