AybarsMomy tugbaayvaci 39+0 olduk nişan gelmişti ama başka bi belirti yok. Sancım gelsin diye bekliyorum çocuk hala midemde tepiniyor . Hiç yanmadığı kadar midem yanmaya başladı . Niye gelmiyor bu bebeler ya🙄
Fatma8988 tugbaayvaci kasık bel agrısı… Başka hicbirşey yok. Yarın kontrolümden sonra tarcınlı su icicem hadi hayırlısı
Fatma8988 tugbaayvaci doğumu başlatıyormuş. Dün ictim bir fincam kasıklarımda hafif agrılar oldu. Ama 4 5 fincan içilecekmiş. Doktor değilde ebe ahududu yaprağı çayını önerdi. Tarcınlı suyu forumdan okudum