37+2 haftadan selamlar efendim.Erkek bebekler geç doğar derler fakat Rüzgar benim ‘doğurmak istiyorum artık’ laflarımı duydu ki sabırsız bir şekilde gelmek istedi.😌O kadar relaxım ki doğurmaya değil gezmeye gidiyorum havası var üstümde şuan.😅Bu arada sancılanmadım suyum patladı.🙄🤷🏻♀️